четвртак, 27. децембар 2018.

Sport

U mojoj biografiji možete pronaći da volim da se bavim sportom,zdravim životom i zdravoj ishrani.

Međutim ovaj post će biti posvećen isključivo sportu kojim se bavim.


Sport kojim se ja bavim jeste fitnes,a ja idem na aerobik.
U fitnes centru u kom ja treniram zastupljeni su:

-aerobik;
-step;
-step sa koreografijom;
-pilates;
-joga.


U ovom postu pisaću o aerobiku jer nisam isprobala ostale,ali ako ih budem isprobala,blogovaću o tome.

Takođe,pre početka blogovanja želim da kažem da će najverovatnije biti još postova o ovome.


Konačno možemo da počnemo.


Ovim sportom se bavim već 4 meseca i mogu da kažem da je vrlo dobar i da mi se jako dopada.

Ranije sam trenirala odbojku i folklor,ali sam se na kraju opredelila za fitnes.



Na treninzima ovog sporta posvećeni smo aktivnosti tj. veoma je iscrpljujuć.
Radimo razne vežbe.
Trening počinjemo zagrevanjem,zatim sledi kardio deo treninga koji traje 20-tak minuta,vežbe za jačanje određenih grupa mišića,a završavamo ga istezanjem.

Nedelju započinjemo radom sa tegićima,gde jačamo mišiće ruku.
Na drugom treningu jačamo noge i trbušne mišiće.
Poslednji trening u nedelji uglavnom je osmišljen da svi mišići budu uključeni.
Takođe radimo step,step sa koreografijom i koristimo razne sprave.



Ovo bi bio ukratko opisan moj prvi post o sportu.






6 коментара:

  1. Одговори
    1. Anđela,hvala ti na podršci,takođe sviđaju mi se i tvoji postovi na tvom blogu. :D

      Избриши
  2. Divni saveti od jedne mlade osobe. Veliki pozdrav. Pratiću tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vam na podršci,drago mi je da Vam se dopada moj blog.
      Ako imate neki predlog za blogovanje napišite mi u komentarima.Pozz :D

      Избриши
  3. Super je blog. Samo tako nastavi! Želim ti veliki uspeh i nameravam da te pratim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vam na podršci,drago mi je da Vam se dopada moj blog.
      Ako imate neki predlog za blogovanje napišite mi u komentarima.Pozz. :D

      Избриши

Zdrava ishrana (uvodni deo)

Zdravo svima, u ovom postu ću Vas uvesti u zdravu ishranu, ispričaću Vam moje iskustvo sa zdravom ishranom. Zdrava ishrana J...